הברוקולי, אשר שייך למשפחת המצליבים, הוא אחד המזונות הבריאים ביותר שיבקרו אצלכם על הצלחת להגדרתה של סולקין: הוא עשיר מאוד בוויטמין C ו-A, ולכן מסייע במניעת סוגי סרטן שונים, ומחזק את המערכת החיסונית. צריכת נבט הברוקולי מאפשרת את ספיגת הערכים התזונתיים שלו באופן הטוב ביותר. הוא מכיל כ-2 גרם חלבון לכוס וידוע במיוחד כיעיל במניעת סרטן שלפוחית השתן.

סימון תזונתי ל-100 גרם

קלוריות (אנרגיה)                      42 סיבים תזונתיים (גרם)                       4.8
שומנים (גרם)                          0.6 חלבונים (גרם)                                 2.4
כולסטרול (מ"ג)                          0 סידן (מ"ג)                                         7
נתרן (מ"ל)                               30 ברזל (מ"ג)                                        5
פחמימות (גרם)                           6 ויטמין A (מק"ג)                                12
סוכרים (גרם)                             0 ויטמין C (מ"ג)                                 70

עוד מהירוקים שלנו