חגי תשרי שיבואו עלינו בברכה, יחולו בעוד פחות משבוע. מדובר באחת התקופות הרוויות של השנה, שהמון בוחרים לנצל אותה בכדי לצאת לחופשות ממושכות עם המשפחה ברחבי הארץ או בחו"ל. זו גם תקופה עמוסה במיוחד המתבטאת בהכנות מרובות של קניות וסידור הבית לכבוד ארוחות החג השונות, וראשיתן, באלה הנעשות לכבוד ראש השנה. המאפיין הבולט ביותר בתקופה זו הוא האוכל. הרבה מאוד אוכל. לכן, מדובר גם בזמן מעולה לפתוח את השנה החדשה- בצריכת ירקות ירוקים שעושים רק טוב לגוף ומעניקים המון שלווה בנפש.
647_114381_contents_r_image_1

על פי המסורת המקראית ביהדות, תשרי הוא החודש בו נברא האדם הראשון. השם "תשרי", מקורו עוד בתקופת גלות בבל ובשפה האכדית העתיקה, משמעות השם "תשריתו"- פירושו הוא התחלה. חגי תשרי ובראשם ראש השנה, הם זמן בו נפשנו מתמלאת מבחינה רוחנית וגופנו זוכה למנוחה ולצבירת כוחות ואנרגיה מחודשים. מעבר לכך, תקופה חגיגית זו מאפשרת לנו לחלוק רגעים ממושכים עם חברינו ובעיקר להיות בחיק משפחותינו. חגי תשרי וישראל בכלל, מאופיינים במטעמים רבים ומגוונים המעטרים בהוד את שולחן ארוחת החג: ארוחות דגים, בשרים, סלטים, פשטידות ועוד מגוון רב של מאכלים נהדרים.

אז אם כבר אנו נהנים מאווירת החג והארוחות נהדרות, למה לא לשלב בהן גם טעם של בריאות מנצחת?

אנחנו ב-"משק בכור", מחוברים לאדמה כבר למעלה מ-100 שנים. אנו עמלים באהבה רבה על עיבוד אדמה, גידולים חקלאיים ועל אריזתם של ירקות ירוקים טריים ומובחרים- במיוחד עבורכם. בתקופה זו של חגי תשרי, אנו מבקשים יותר מהכול, להיות מחוברים אליכם, למי שנהנים מן הטעם והבריאות של הירקות הירוקים שאנו מגדלים. "משק בכור" הוא בית בשבילנו ואתם בעינינו, חלק בלתי נפרד ממנו. הערך העליון המוביל אצלנו בבית "משק בכור" הוא ערך המשפחתיות המתבטא באכפתיות ובדאגה. אכפת לנו שתישמרו על בריאותכם ואנו גאים ודואגים לתת תמיד את כל כולנו, על מנת שתוכלו להמשיך וליהנות מירקות ירוקים טעמים ובריאים- בכל עת.

אנו מאחלים לכם שנה טובה, בריאה ומבורכת!