ירקות 'בלאדי' הם ירקות הצומחים בחלקות מיוחדות ללא השקיה, והם ניזונים אך ורק ממי גשמים. באופן כללי, הירקות הירוקים נחשבים למזינים ביותר עבורנו לעומת שאר סוגי הירקות. ירקות ירוקים אשר גדלו כירקות 'בלאדי'- ייחשבו לאיכותיים עוד יותר. דוגמא טובה לכך, היא מלפפוני ה-'בלאדי' הקטנים.
674_114723_contents_r_image_1

אם יש דבר אחד שניתן לומר בוודאות על מלפפונים, הוא שהם אחד מסוגי הירקות הירוקים הנפוצים ביותר שישנם. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לנו קשה מאוד לחשוב על סלט ישראלי שאין בו מלפפון (זה כמו לדמיין משולש פיצה חסר גבינה). את המלפפון אנחנו זוכים "לפגוש" כמובן בהרבה יותר מ-רק בסלטים. הוא משתלב מעולה במאכלי דגים, בשרים, פשטידות ואפילו בעוגות מלפפונים.

להבדיל ממלפפונים רגילים, מלפפוני 'בלאדי' עברו תהליך צמיחה שונה. השקייתם מתבצעת באמצעות מי גשמים, וההתערבות האנושית היחידה שנעשית היא לשתול את זרעי המלפפונים באדמה ולקטוף אותם לאחר שגדלו. בצורה כזו, נמנע מחומרים מזיקים לחלחל לאדמה ולפגוע באיכותם ובערכיהם התזונתיים של מלפפוני ה-'בלאדי'..

הנה כמה עובדות בריאותיות שאתם מוכרחים לדעת על מלפפונים:

מלפפונים מכילים כמעט את כל הויטמינים והמינרלים הנדרשים לכם מדי יום. במלפפון אחד בלבד תמצאו ויטמין B1, ויטמין B2, ויטמין C, סידן, מגנזיום ועוד..

מכיוון שהם מהווים תחליף מעולה לוויטמין B ולפחמימות, מלפפונים יכולים לגרום לכם להישאר ערניים כאשר נופלת עליכם עייפות פתאומית.

מלפפונים יכולים לסייע בהתמודדות עם בעיות של סכרת, כולסטרול ולחץ דם. מיץ המלפפון מכיל הורמון ייעודי המאפשר לתאים שבגופנו לייצר אינסולין. בכך למעשה, הוא יכול לאזן את מחלת הסכרת. בנוסף, מחקרים שונים גילו כי קיים מרכיב אחר במלפפון אשר יכול לסייע בהפחתת הכולסטרול ולחץ הדם.

כבר למעלה מ-100 שנים שאנו דואגים ב-"משק בכור" לגדל עבורכם ירקות ירוקים מובחרים. מרגע השתילה ועד ליום בו הירקות שלנו מגיעים אליכם הביתה, אנו מוודאים כי איכותם וטריותם תישמר כל העת. להיות "מחוברים לאדמה" זו לא רק סיסמא בשבילנו. זו דרך חיים.