בעידן האינטרנטי של ימינו, ניתן בקלות למצוא מידע כמעט על כל נושא שבעולם. אחד הנושאים הפופולאריים והטרנדיים ביותר בשנים האחרונות, הוא זה של אכילה נבונה ושמירה על הבריאות. בתוך כך, הדוגמא הנפוצה ביותר לאוכל בריאותי הוא ירקות- עם דגש משמעותי על הירקות הירוקים. הירקות הירוקים הם טעימים במיוחד והם בעלי יתרונות בריאותיים מובהקים.
632_670282_contents_r_image_1

אם עד היום לא שילבתם או לא הקפדתם על אכילת ירקות ירוקים מדי יום, העובדות הבאות עשויות לשנות את מנהגכם:

ירקות ירוקים הם עתירי כלורופיל
ככל שצבע המזון יהיה ירוק יותר, כך הוא יכיל יותר כלורופיל- שהוא החומר המספק את האנרגיה של הצמחים. הכלורופיל מסייע בייצור תאי דם אדומים ומשפר את זרימת הדם. כמו כן, הוא מעלה את רמת הברזל בגוף ומסייע בניקוי רעלים.

ירקות ירוקים עשירים בוויטמינים
ניתן למצוא בירקות ירוקים מגוון רב של ויטמינים כמו חומצה פולית וויטמינים מקבוצות A,B,C,K ועוד. הויטמינים אחראים על חוזקה של המערכת החיסונית והם מתפקדים כנוגדי חמצון ומסייעים בשמירה על תאי גופנו.

ירקות ירוקים עשירים במינרלים
אחד היתרונות הבולטים שבאכילת ירקות ירוקים- הנו הערך התזונתי של מינרלים כגון סידן, אשלגן ומגנזיום המצויים בהם בשפע. אלו הם מינרלים חיוניים לתזונתנו היומיומית המסייעים בשמירה על לחץ דם תקין והם אף מסייעים במניעת מחלת האוסטופורוזיס.

ירקות ירוקים שומרים על מערכת העיכול
עליהם של הירקות הירוקים עשירים באנזימי עיכול אשר מסייעים לנו בעיכולם של מזונות נוספים ובכך מונעים מאיתנו תופעות לא נעימות במערכת העיכול.

ירקות ירוקים מפחיתים את לחץ הדם
אכילת ירקות ירוקים יכולה להפחית לחץ דם גבוה, וזאת הודות לכמויות גבוהות של אשלגן וסיבים תזונתיים, שהם בעלי השפעה חיובית על ריכוז כמות הנתרן בדם.

ירקות ירוקים מעכבים תהליכי הזדקנות
אכילת ירקות ירוקים יכולה למנוע בעיות בריאותיות הנלוות לתהליך הטבעי של הזקנה כמו האטת קצב חילוף החומרים בגוף ובעיות שינה.

אנחנו ב-"משק בכור" מזמינים אתכם לבחור בריא וליהנות משפע גידולי הירקות הירוקים שלנו!