אחת התופעות החברתיות המרתקות ביותר זו הנטייה לאמץ טרנדים משתנים. אם נודה על האמת, באמת שלא חסרות לנו אופנות מתחלפות. בין אם מדובר בטכנולוגיה, מוסיקה, ספורט וכו', תמיד יצוץ משהו שכולם ידברו עליו ושיהפוך בן רגע ל-'דבר החם הבא'. אך אם צריך למנות נושא שתמיד יישאר רלוונטי, זה ודאי יהיה ה-"טרנד" של שמירה על הבריאות. ואם היינו צריכים להמליץ לכם על דרך טובה לעשות זאת, היינו עונים במיידי: "ירקות ירוקים"!
761_116303_contents_r_image_1

3 סוגים של ירקות ירוקים שכדאי לכם לשלב בתפריט

בין אם אתם חובבי כדורגל, כדורסל או כדור נוצה ובין אם הבילוי האהוב עליכם הוא ישיבה במסעדה או לשחק שחמט, יש משהו שתמיד יהיה נכון ומשותף לכולכם- הרצון להישאר בריאים.

מצד אחד, יש את "טרנד הבריאות" שכבר מזמן נהפך לעניין מסחרי. מצד שני, זה עדיין נכון לומר כי בריאות זו דרך חיים ולא רק סיסמא המתנוססת על שלטי חוצות. כפי שאתם יודעים, אנחנו ב"משק בכור" עוסקים בגידולם של ירקות ירוקים מובחרים. אנו עושים זאת בגאווה כבר למעלה מ-100 שנים, ויש לנו שני מניעים מרכזיים לכך:

  1. לגרום לכם לחייך בהנאה מהטעם.
  2. לסייע לכם לשמור על הבריאות.

והנה 3 מן השחקנים המובילים בנבחרת "הירוקים שלנו":

• חסת הסלנובה: זן מיוחד וחדשני בעולם החסות המגיע בצבעים אדום וירוק. לעלי הסלנובה יש טעם מתקתק-עדין, והיא מכילה שפע של מרכיבי תזונה חיוניים כמו ויטמין A המסייע בשמירה על מערכות הראייה והעיכול.

• הליטל ג'ם: סוג נוסף של חסה המתאפיין במרקם חמאתי ובטעם עדין ומיוחד. מעבר לטעמו הנפלא, הליטל ג'ם הוא גם בריא מאוד הודות לריכוזם הגבוה של מרכיבי תזונה חשובים כמו ויטמין A, סיבים תזונתיים, סידן, ברזל ואשלגן.

• הפאקצ'וי: קרוב משפחתם של הקייל, הכרובית והברוקולי המגיע מן המזרח הרחוק. טעמו של הפאקצ'וי הוא עדין ומשובח ויש לו שפע של סגולות בריאותיות. בין היתר, ניתן למצוא בו את ויטמיני C ו-K המסייעים בבניית רקמות יציבות ובתרומה חיונית לתהליך קרישת הדם.