The growing organic vegetables in the hydroponic farm

מאחורי כל מותג יש סיפור, מאחורי כל עסק יש חלום.
רצינו לספר לכם, קוראים יקרים, את הסיפור שלנו, את הסיפור של המשק שלנו שהוא גם הסיפור של המושבה יבנאל.

יבנאל היא מושבה ותיקה ומועצה מקומית בדרום מזרח הגליל התחתון. המושבה שוכנת בבקעת יבנאל, דרומית ־ מערבית לטבריה.
המושבה נוסדה ב-7 באוקטובר 1901, בעיצומו של השלטון התורכי בארץ והשלטון הבריטי שהגיע אחריו, מושבה קטנטונת בגליל התחתון על ידי אדם חביב המוכר כ- הברון רוטשילד. במושבה הצעירה התגוררו חמש משפחות, ביניהם דוד ורוזה בכור, האבא והאמא של המשק המוכר לכם היום הם הקימו בנו בתים, התמודדו עם איתני הטבע הלא פשוטים ואפילו הקימו בית ספר לתפארת.

המושבה הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1951. ענף החקלאות ביבנאל החל לפני שנים רבות, בזכות התנאים הגיאוגרפיים שהמושבה נמצאת בו ומזג האוויר המאפיין את האזור.

סיפורה של יבנאל הוא סיפור של התמודדות מתמדת, לפני קום המדינה נדרשה עמידה איתנה כנגד השכנים הערבים העוינים והן הפרחת השממה שהייתה רוויה אבני בזלת, מחסור במים ולאחר הקמת (המדינה)  חבלי לידה של מדינה צעירה בראשית שנותיה, אלפי עולים חדשים, מעברות ועוד..

מושבת יבנאל הוקמה ע"י מספר משפחות שראו את הפוטנציאל ואת היופי שבמקום. במשך השנים קצרנו את השדות המשק בחרמש תחת שמש קופחת ועקיצות היתושים. עם הזמן גדלנו, התפתחנו ואפילו שילבנו טכנולוגיות ומכשור מתקדם המסייעים לנו לגדל ולהניב מוצרים בריאים ואיכותיים ביותר!

החיבור לאדמת הארץ הטובה התחיל אי שם בשנת 1910, ע"י דוד ורוזה לבית משפחת בכור, וממקימי המושבה יבנאל ועברה עם השנים אל הדורות שהשרישו שורשיהם וקשרו את חייהם לאהבת האדמה.

מאז ועד היום אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר!
לחדש, להתחדש, לשמור על הרמה הגבוהה ולעשות את הכל עם חיוך מאוזן לאוזן…

המשק הירוק שלנו עבר מספר גלגולים ואבולוציה עסקית כחלק מהקמת המושבה, גדילתה וצמיחת המשק שבליבה. (לדוגמה: בעבר חלק מגידולי המשק כללו גם את צמח הטבק) . במשך ארבע דורות אנחנו עמלים, עובדים, לומדים ואוהבים את אדמת הארץ. במשך השנים צברנו ניסיון בפיתוחם של זני עלים ירוקים טעימים, ייחודיים ובריאים במיוחד. תוכלו לראות כאן בהקלקה מהירה את התוצרת שאנו כה גאים בה