מכירות את זה, את רוצה להכין סלט מפנק ובריא לארוחת ערב או סתם לנשנוש באמצע היום, מלפפון ועגבנייה זה הבנאלי אבל כדי לשדרג אותו צריכים גם עלים ירוקים. ואז עולה השאלה, מה לשים?
Mix of fresh green salad leaves with arugula, lettuce, spinach, beets and tomatoes on wooden rustic background. Top view.

מכירות את זה, את רוצה להכין סלט מפנק ובריא לארוחת ערב או סתם לנשנוש באמצע היום, מלפפון ועגבנייה זה הבנאלי אבל כדי לשדרג אותו צריכים גם עלים ירוקים. ואז עולה השאלה, מה לשים? עכשיו אני צריכה לרכוש כמה סוגי עלים שונים בסופר? ומה ההבדל בכלל בין כוסברה לפטרוזיליה.

אז אנחנו במשק בכור רוצים להפוך את החיים שלך לקלים (ובריאים) יותר. ולכן אנו גאים להציג את הגרדן בלנד.  מה זה הגרדן בלנד ? מדובר בתערובת עלי חסה טריים צעירים ירוקים ופריכים, מוכנים לאכילה ולהוספה לכל תבשיל או סלט.

אז אחרי ששדרגת את הסלט, תשמחי לדעת שעלי החסה שהוספת הם לא רק לקישוט או לטעם יש להם עוד הרבה דברים טובים להציע.

החסה היא "גילוי" עתיק שנאכל בהנאה עוד בימי המצרים הקדמוניים ומשם התגלגלה לה ליוון ורומא העתיקה. גם על תושבי סין היא לא פסחה ואף נעשה בה שימוש בטקסים פולחניים.

אז אחרי שיעור ההיסטוריה הקצר, את רוצה בוודאי לשמוע ת'כלס: החסה היא מקור אנרגיה נהדר המכיל: חלבון, שומן, סיבים תזונתיים, פחמימות וגם וויטמינים כגון: A, B  כולל חומצה פולית C, E ו K ואל נשכח את המינרלים כגון אבץ סידן וברזל .

כולסטרול גבוה ? מרכיבי החסה מעכבים את ספיחת הכולסטרול במעי.

הפרעות שינה? היוונים הקדמונים יחסו לחסה או יותר נכון לנוזל הלבן שמופרש כאשר "בוצעים" אותה, תכונות מרגיעות ומאיטי קצב לב, דבר העוזר לשינה עמוקה יותר.

סוכר גבוה? בגלל שהחסה בעלת אינדקס גליקמי נמוך , היא מסייעת באיזון רמות הסוכר בדם

דיאטה והפחתה במשקל? כמובן זה המוכר והידוע, בגלל תחושת השובע מחד ומאידך ערך קלורי נמוך, החסה קושרה מאז ומעולם לאוכל בריא ודיאטטי, כזה המסייע למי הרוצים להפחית במשקלם.

כל המוצג לעיל, הוא באמת חלק קטן מיכולותיה המופלאות של החסה, וכאמור אנו לקחנו את כל הטוב הזה, שילבנו סוגי חסה שונים, צעירים ופריכים בתוך קופסה אחת זמינה לאכילה, סגרנו מהר (שהם לא יברחו) ואנו מציעים לכן בהנאה ובגאווה את הגרדן בלנד.

 

 

*המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא