עונת החורף הולכת ונותנת את אותותיה, וכבר כולנו בחוץ מסתובבים עם הבגדים החמים, המטריות, מתכרבלים מתחת לשמיכות העבות ו... נהיים חולים. האחרונה לצערנו, הינה תופעה דיי נפוצה בתקופה זו של השנה, אך יחד עם זה, יש ביכולתנו לנקוט בדרכים כאלה ואחרות על מנת לחזק את הגוף ולשמור על הבריאות. אחת הדרכים האפקטיביות במיוחד לעשות זאת, היא אכילת ירקות ירוקים.
656_173320_contents_r_image_1

בין הרגעים המיוחדים של תקופת החורף, אפשר לציין את ריח הגשמים המופלא על הבוקר ואת טיפות הטל היורדות לאיטן מן העלים. ואי אפשר כמובן לדבר על חורף, מבלי להזכיר את ההרגשה הנהדרת של ללבוש שוב את הבגדים הארוכים, לשתות משקאות חמים ולהתכרבל עמוק עמוק בתוך שמיכת הפוך. לצד אלה, ישנן כמובן החוויות הפחות נעימות, כמו להיקלע ליום סוער בלי מטריה, ומעל הכול… להיות חולים.

מצד אחד, אולי לא תמיד נצליח להישאר יבשים בחורף. אך מצד שני, בהחלט נוכל לעשות משהו כדי לחזק ולשמור על גופנו.

במיוחד לעונת החורף, הנה מצעד הירקות הירוקים הנהדרים, שיוכלו לעזור לכם לשמור על בריאותכם:

הפטרוזיליה:

הפטרוזיליה נחשבת כמזון-על (או Super Food), כלומר מזון המכיל המון ערכים תזונתיים חשובים. בין היתר, יש בה ויטמין K המסייע בתהליכי קרישת הדם ובבניית העצמות. בנוסף, הוספת פטרוזיליה למנות עיקריות, יכולה להיות מושלמת עבורכם אם אתם מתכוונים להתחיל בדיאטת חורף. ממצאי מחקר אשר התפרסמו בכתב העת FLAVOUR לענייני אוכל, העלו כי הפטרוזיליה יוצרת תחושת שובע ומונעת בכך את הצורך להוסיף קלוריות מיותרות לארוחות שונות.

התרד:

התרד הוא מקור נפלא לברזל החיוני כל כך לגופנו.  בתקופת החורף, תחושות הקור העזות מכף רגל ועד ראש, עשויות להיגרם כתוצאה מחוסר משמעותי בברזל. בנוסף, כמות בלתי מספקת של  מינרל זה בגוף, עלולה להוביל למחלת האנמיה.

גרגיר הנחלים:

ברגע שהמערכת החיסונית נחלשת, גופכם חשוף ופגיע יותר למחלות, בייחוד בעונת החורף. גרגיר הנחלים המשתייך למשפחת המצליבים, יכול לסייע לכם לחזק את מערכת החיסון, רבות הודות לריכוזי החלבון הגבוהים המצויים בו.

אנחנו ב- "משק בכור", מגדלים זה למעלה מ-100 שנים, ירקות ירוקים מובחרים ובריאים. אנו מזמינים אתכם להכיר את נבחרת הירוקים שלנו, וליהנות מן הבריאות המנצחת של הטבע.

שיהיה לכם חורף חמים, נעים ובעיקר… בריא