סוגים רבים של ירקות, ובפרט כאלו ממשפחת הירקות הירוקים, מהווים את אחד ממקורות המזון החיוניים ביותר לגופנו. כידוע, בירקות הירוקים קיים מגוון רב ועשיר של מרכיבי תזונה חשובים. בתקופות המעבר בין העונות השונות, ובייחוד בעונת בחורף, הסיכוי שנמצא את עצמנו נהיים חולים עולה באופן טבעי פי כמה. יש הרבה הנוטים לחשוב, כי שתיית משקאות חמים או מרקים, זו הדרך אולטימטיבית להתמודד עם אתגרי הבריאות של החורף. כאן נכנסים לתמונה ה-"שייקים הירוקים", כלומר, משקאות בריאות העשויים מירקות ירוקים שביכולתם לחזק את גופנו ולאפשר לו התמודדות טובה יותר גם עונת החורף.
657_208783_contents_r_image_1

סגולות הבריאות של הירקות הירוקים, כפי שציינו בהתחלה, נובעות מכך שהם מכילים רכיבי תזונה חשובים ורבים. בין אלו, ניתן למנות נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים (כמו ברזל למשל, החיוני  למערכת החיסונית), סידן (התורם לחוזקן של העצמות בגוף) ועוד מגוון רחב של מרכיבי תזונתיים נוספים. בהקשרם של דברים אלה, צריכת שייקים ירוקים טבעיים ללא כל תוספים אחרים, היא דרך נהדרת ליהנות מטעם נפלא ולשמור על הבריאות.

בתקופת החורף, שבה המערכת החיסונית עלולה פתאום לתעתע בכם, כדאי שתשתו שייקים של ירקות ירוקים אשר יכולים לסייע פלאים בחיזוקה. כמה מן "המועמדים הירוקים" המתאימים ביותר למשימה הם התרד, הברוקולי, הפטרוזיליה ועוד שאר ירקות ירוקים…

ויטמינים ואוקסידנטים (נוגדי חמצון), הם שני מרכיבי תזונה חיוניים הממלאים תפקיד מרכזי בפעילותה של המערכת החיסונית. מכיוון שמרכיבים אלה ונוספים מצויים בירקות הירוקים בשפע, האחרונים מהווים דרך אפקטיבית לחזק את מערכת החיסון.

גם אם אתם פחות מתחברים ל-שייקים של ירקות ירוקים, תמיד תוכלו לשלב אותם במגוון מאכלי חורף כמו במרקים שונים למשל. ההמלצה שלנו כמובן, היא ליהנות מטעמם הטהור והנפלא של ה-שייקים הירוקים, ועל הדרך, גם לחזק ולשמור על בריאות טובה  לאורך זמן.

אנחנו ב-"משק בכור", מתגאים לגדל עבורכם עם המון אהבה, ירקות ירוקים מובחרים, טעימים ובריאים. היישר מלב האדמה ועד אליכם.

אנו מאחלים לכם רק גשמי ברכה וחורף חמים, נעים ובריא במיוחד!