החודש (אוגוסט) אנחנו חוגגים את ט"ו באב, ואם חשבם לפנק את "האחר המשמעותי" שלכם במשהו שבאמת מראה אהבה , עזבו אתכם מפרחים או שוקולדים, לבבות קיסר זה ה-דבר
Salad mix with cucumber and almond. Healthy food concept. Selective focus

החודש (אוגוסט) אנחנו חוגגים את ט"ו באב, ואם חשבם לפנק את "האחר המשמעותי" שלכם במשהו שבאמת מראה אהבה , עזבו אתכם מפרחים או שוקולדים, לבבות קיסר זה ה-דבר

אבל לפני שעוברים לחגיגות, בואו נבין קודם למה חוגגים ט"ו באב ואיך זה בכלל הפך לחג האהבה המוכר כיום?

אז מנהג זה (ציון התאריך הנ"ל) נהוג עוד מימי אבותינו כאשר נשים היו יוצאות לרקוד בבגדים לבנים בכרמים בכדי למצוא בני זוג, זו הסיבה המוכרת והידועה אך האם יש צדדים נוספים?

חז"ל אף קושרים יום זה למעשים טובים ופעולות של "אהבת חינם" אשר בוצעו במהלך השנים ביום זה, אירועים בהם מסר של פיוס ואחווה היה באוויר ובשל כך התקבע יום זה בתודעה כיום של אהבה.

סיבה שלישית, שגם לנו (היהודים) יהיה חג כשר למהדרין לחגוג אהבה אל מול הלוונטיין הנוצרי 😉

*כמובן הסיבה השלישית נאמרה בהלצה, אך אנו חושבים שלא משנה הסיבה עצמה, אלא המהות היא החשובה, ואם יש יום בו ניתן להראות אהבה לסובבים אותנו (אפילו יותר מבדרך כלל), אנו תופסים זאת בשתי ידיים.

לאורך ההיסטוריה, מעשים רומנטיים הוזכרו ונקשרו לנתינת תשורות כגון פרחים, שוקולדים ושאר דברי מתיקה, אך מה יותר מראה אהבה מאשר ירק עסיסי וטעים, כזה שבאמת יעשה טוב למקבל אותו?

על לבבות קיסר דברנו רבות ותוכלו לקרוא שוב כאן

אבל חשבנו להנהיג ולהנחיל משהו חדש, לתת את הלב (של הקיסר) כחלק מסל התשורות שאתם מעניקים לאהוב/ת ליבכם/ן . אז בט"ו באב הקרוב הראו אהבתם ותביאו (בשביל האיזון לשוקולד) גם חבילה נאה של לבבות ירוקים ומפנקים.

וכמובן….לא נסיים ונשאיר אתכם תוהים איזו ארוחה לבשל בערב הרומנטי שלכם. אז בבקשה,
מתכון קל ומהיר להכנה עם לבבות הקיסר שרכשתם. מזגו 2 כוסות יין לבן, מוזיקה רגועה ברקע ובשלו לכם ערב מהסרטים.

להלן רשימת המפיצים המורשים בהם תוכלו להשיג את המוצרים שלנו

 

 

 

*המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא